Sunday 8 December 2019

Variace srovnávání se ztrátou

Variace srovnávání se ztrátou


A tak jsem zas o tebe přišla
a zas se naše cesty rozdvojí
jako už tolikrát že ani nevim
Co že se to s tebou vždycky pokurví
A nebylo to vlastně poprvý?
Anebo naposledy?
Možná nic
možná obojí

Tak takhle jsem zas o tebe přišla
A možná bys mi byl výhodnější mrtvej
Zůstal bys chodící přízrak smutnej
někoho co dřív jsem dobře znala
pak ho pohřbila a řádně oplakala
Mrtvá zátěž vypálená v paměť těla
Jizva co jsem málem zapomněla
Mrtvej bod
Do nepředstavitelna skok
Nicota a pach prázdnoty

Ta vzpomínka pak vybledla by jako ty
a tvůj odraz ve mně vzala by si s sebou
a zemřela s náma, se mnou a s tebou

Zase jsem o tebe přišla
a doufám jen že tentokrát už cele
že nečíháš zas za dalšim rohem
Zase ti povim:
nashledanou
Nebo už konečně sbohem?

No comments:

Post a Comment

Speak your mind my friend!