Friday 26 December 2014

SNĚŽÍ HNŮJ

Jak krásně se usíná ve špíně a hnoji, ano, mezi chlévskou mrvou, když víš, že v ní před tebou usínal tvuj- Ne, promiňte, nechám toho.
AhOj MoJi KoLáČcI,
        Je těžký pít čaj, jeho vůňě mě bodá u srdce. Je obtížný ležet v posteli a číst knihu, peřiny pořád voněj jeho vlasama. Jenom spát je lehký. Vůně, vůně. Jak je zbožňuju/nenávidim.
 "Tu deviens responsable pour toujours de ce que tu as apprivoisé."  
(Antoine de Saint-Exupéry)
        Kašlu vám na překlad, drazí kolegové. Pan Exupéry napsal pár až hrůzně trefnejch řádek slov. Opravdovejch slov, ne těch práznejch, ne takovejch, co píšu já. Pan Exupéry musel taky být génius.
        Myslim, že Muj magor je za mě zodpovědnej. Je zodpovědnej za to, co k němu cejtim a co v důsledku toho udělám. A já zas za něj. A nejsem si jistá, jestli mě ta myšlenka trochu neděsí. 

        Víte, často přemejšlim nad tim, proč Vám nikdy neřeknu nic konkrétního. Vždycky něco nakousnu a nedokončim to, napadaj mě myšlenky, ale než je stačim zformovat, jsou pryč. Vím, že to někdy musí bejt k posrání. Hádám, že to tak má každej. Ale kdoví, jak to má Každej. (Kdo je to?) Kdyby po mně někdo opravdu chtěl rozvést nějakou konkrétní myšlenku, ráda pro Něj napíšu obsáhlej sourodej článek, to ano.

        Sněží. Sněží.

        Ach, magoři, bylo to tak nový. Tak zvláštní. Chtěla bych, aby všichni, úplně všichni, byli pořád a napořád zhulený. A nazí. Jo, to by bylo... krásný. 

        Nemysli na perverzi, děkuju.
...
        Haha, řekla jsem, abys nemyslel perverzně a přesně to právě teď děláš. Vidíš, drahý čtenáři, jakou sílu maj tyhle prázdný slova? Právě jsem Ti na bezmeznou vzdálenost vnukla svou vlastní myšlenku srkz pár řádků slov. Hehe. Jo, tak... jo.

        A poraďte mi, jak se na to mám "vysrat a dělat si, co chci", když dělám přesně to, co chci a právě to, co chci mě tolik stresuje. Co chci, co chci. Nesnášim neřešitelný začarovaný kruhy. Nesnášim začarovaný věci, vůbec. Až na trávu. Tu mám ráda, asi.

       Dole se mi pečou muffiny, tak já zas jdu. Promiňte. Třeba Vám pak postnu recept, jen tak, protože chci. Ano.

No comments:

Post a Comment

Speak your mind my friend!