Monday 11 May 2015

Mír a lásku vám všem!

       Je večer, chce se mi spát, a přesto nechce, chtěla bych jít ven a prožít dnešek znovu. Mám ve svém životě tolik krásně inspirativních lidí, že kdybych byla dobrým básníkem a měla jen o něco víc času, napsala bych už jistě nějaké světové dílo. Ale ještě víc mě těší, kolik krásně inspirativních lidi ještě v životě nemám a kolik se mi jich v životě ještě mihne.

       Ach, lidi jsou přece jen úžasný stvoření. Lidi, který dovedou vnímat krásu a maj pro ní cit, a především lidi, kteří dovedou tu krásu ocenit. A tihle Lidi když se náhodou sejdou, tak si přirozeně rozumí, vzájemně se ovlivňují a krůček po krůčku usměrňují své životy, ano, a usmívají se na sebe - jak úžasné věci dovedou! Takový lid by měl někde založit svou zem a žít v ní poklidným poetickým životem opravdových mudrců.

       A nebo ne, ať žádnou zem nezakládají. Jen ať dál chodí našemi přelidněnými a přece prázdnými ulicemi v bezútěšné touze po pochopení a poznání! O to krásnější bude je mezi šedými přízraky potkávat v každodenním shonu.


       Dnes jsem se celý den usmívala!

No comments:

Post a Comment

Speak your mind my friend!